< Terug naar de digitale herdenkmuur

Cheryl Johnson

Lieve mama… Zo trots op jou… Nooit klagen.. Maar zoveel verdriet en pijn in je leven gehad.. Zoveel aan ons gegeven.. Het gemis is enorm.. Wij waren ook zo met elkaar verbonden..
Je kleinkinderen missen je ook zo maar wij zijn dankbaar dat wij jou met elkaar tot jou einde hebben mogen verzorgen. Daar hoopte jij ook op!
Ter beschikking gesteld worden wilde jij heel graag en gelukkig is dit ook gelukt….
Ik mis je… Echt… Maar dat weet je wel….